Česta pitanja

Vaša najčešća pitanja

Kada mogu naručiti?

Možete naručiti kada god poželite. Internet nema radno vrijeme. Možete izvršiti narudžbu 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici.

Kako mogu naručiti?

Imate izbor između raznih modnih linija. Izaberite artikal koji pripada jednoj od mnogih kategorija. Kliknite na željeni artikal, da bi dobili detaljnije informacije. Na proširenom prikazu artikl možete vidjeti opis, slike artikla i cijenu. Potrebno je izabrati željenu veličinu i količinu artikala. Dobiti ćete potvrdu da Vam je artikal dodan u favorite ili korpu. Imate izbor da nastavite kupovinu ili da pregledate svoju korpu ili favorite. Kada ste u favoritima, imate izbor da dodate artikle u korpu ili da iste izbrišete iz liste. U korpi imate pregled artikala koje ste izabrali, količinu i cijene. Možete promijeniti/izbrisati artikle ili nastaviti sa plaćanjem. Ukoliko se odlučite da nastavite sa plaćanjem, prikazati će Vam se informacije i načinu plaćanja, uslovima dostave, kao i podaci za naplatu koje je potrebno popuniti kako bi se narudžba izvršila. Odaberite vrstu plaćanja i kliknite na dugme “Završi narudžbu”, i time ste Vašu narudžbu poslali na obradu, nakon čega dobijate potvrdu na svoj email.

Da li postoji minimalan iznos narudžbe?

Kod nas nema minimalnog iznosa narudžbe! Dajemo sve od sebe da Vam dostavimo artikle brzo i pouzdano na Vašu adresu uz Vaš željeni način plaćanje.

Da li vršite dostavu van Bosne i Hercegovine?

Nažalost, trenutno ne vršimo dostavu van Bosne i Hercegovine.

Gdje vršite dostavu?

Dostavu vršimo na svaku željenu adresu u Bosni i Hercegovini. Molimo Vas da nam date Vaše lične podatke, adresu ibroj telefona, tako da Vas možemo kontaktirati ukoliko dođe do nekih poteškoća.

Kako da pošaljem zahtjev za povrat robe/sredstava?

Kupac ima pravo na zamjenu artikla ili na povrat novca u roku od 15 dana od dana prijema pošiljke. Da bi kupac imao pravo na povrat/zamjenu artikla, kupljeni artikal mora biti u potpunosti nekorišten, originalno zapakovan i sa svim pripadajućim etiketama i oznakama. Da bi zamjena ili povrat bili mogući uz artikal je obavezno priložiti validan fiskalni račun, zaprimljen pri prijemu pošiljke.

Ukoliko jedan i/ili više gore navedenih uslova nije ispunjen, zadržavamo pravo odbijanja zahtjeva za zamjenu artikla ili povrat novca.

Ukoliko želite povrat novca, zahtjev o raskidu ugovora (uz obrazloženje) trebate poslati na email: support@tiffany.co.ba ili putem pošte na adresu Tiffany d.o.o., Zmaja od Bosne 7, 71000 Sarajevo, telefon 033 592 465, faks 033 592 467 u gore navedenom roku (15 dana).

Svi zahtjevi zaprimljeni u navedenom roku, će biti uzeti u razmatranje.

Sigurnost

Šta se dešava sa mojim ličnim podacima koje Vam predajem?

Svi neophodni podaci za transakcije će biti strogo zaštićeni i korišteni samo u te svrhe.

Koliko je siguran webshop?

Kad su neophodni lični podaci (ime i prezime, adresa, podaci o plaćanju i dostavi) za pravljenje narudžbe, isti se šalju elektronski preko sigurne veze. Sigurno web stranicu možete prepoznati po malom simbolu zaključanog katanca na Vašem internet pretraživaču (Internet Explorer, Google Chrome, Safari i sl.). Taj simbol se nalazi na statusnoj traci na dnu Vašeg pretraživača. Tokom Vaše kupovine, svi Vaši podaci će biti, bez izuzetka, poslani preko sigurne konekcije. Ovo se postiže korištenjem SSL enkripcije. SSL je skraćenica za Secure Socket Layer i osigurava zaštitu od protuzakonitog pristupa po najvišim standardima.

Ostala pitanja

Kako da pretražim određeni artikal?

Kada želite pretražiti određeni artikal, u polje Pretraži unesite željenu ključnu riječ. Možete pretraživati po artiklu, npr. majica, hlače ili po bar kodu. Kada ukucavate bar kod, molimo Vas da ne unosite prazna polja ili druge specijalne znakove između brojeva (npr. 123-45678910). Kliknite dugme Pretraži, da bi pokrenuli pretragu. Svi artikli koji se podudaraju sa Vašim kriterijima će biti prikazani.

Kako da kontaktiram Podršku za korisnike?

Možete nas kontaktirati putem telefona u periodu od 08:00 do 16:00 od ponedjeljka do subote. Također nam možete pisati putem email-a ili pošte.

Telefon: 033 592 465;
Email: support@tiffany.co.ba
Adresa: Tiffany d.o.o. – Zmaja od Bosne 7 – 71000 Sarajevo.

Tehnička pitanja

Koje pretraživače mogu koristiti kada želim posjetiti Tiffany.co.ba web stranicu?

Podržani su svi aktuelni pretraživači (Internet Explorer 11, Google Chrome, Mozzila Firefox, Safari itd.), iako postoji mogućnost da je pojedinim pretraživačima doživljaj i upotreba drugačija nego inače.

Brzina konekcije

Da bi u sadržaju Tiffany.co.ba web stranice u potpunosti uživali, mi preporučujemo minimalnu brzinu od 4Mb/s, iako je moguće pretraživati i sa sporijom konekcijom uz sporije vrijeme učitavanja.